Každá nemovitost je jedinečná! A je potřeba při prodeji objevit a navnímat její hodnoty a zvolit individuální přístup a specifické techniky prodeje a marketingu, které maximálně zdůrazní prodejní potenciál a osloví cílovou skupinu.

Proto každé nemovitosti i klientovi věnuji maximum času, zjišťuji potřeby klienta a objevuji originalitu nemovitosti. Každému obchodu dávám tu nejlepší péči, dovednosti a zkušenosti. K tomu využívám nejmodernější marketingové nástroje, které současná doba nabízí a zároveň spolupracuji se silnými a spolehlivými partnery.

A co pro vaší nemovitost udělám?

1. Návrh obchodní strategie

Obchodní strategie každého prodeje je individuální, zohledňuje typ a charakter nemovitosti, požadavky a potřeby majitele, ale i další okolnosti související s prodejem. Pečlivá příprava je velká část úspěchu.

2. Fotky

Kterým ze smyslů vnímáme inzerát? Samozřejmě zrakem. A ten musíme zaujmout, jak se říká „na první pohled“. A k tomu nám pomohou kvalitní profesionální fotografie. Čím více potenciálních zájemců oslovíme, tím lépe se prodá.
 
 

3. Video prohlídky

Jako jedna fotka vydá za sto slov textu, tak jedno video je lepší než sto fotek. Víte, že inzerát, u kterého je video, má několikanásobnou návštěvnost proti inzerátu, kde jsou jen fotky? Víc shlédnutí rovná se víc potenciálních zájemců a lépe se prodá.

 

4. Dron

Záběry z dronu jsou často začleněné do videoprohlídky a kvalitní snímky z dronu lze doplnit i do fotogalerie. Ukáží zájemcům okolí jejich nového domova z jiného úhlu pohledu než mapa nebo pohled z okna.

5. Home staging

Když něco vybíráme, musí nás to zaujmout, jak se říká „na první pohled". Home staging tomu má napomoci. Má za úkol podpořit, aby nemovitost lahodila oku a zaujala.

6. Foto staging

Zatímco Home staging pracuje se „současnou realitou“, Foto staging umí ukázat možnou budoucí a nebo alternativní realitu.  Podpoří fantazii a ukáže prostor v jiném „možném“ světle. Například naznačí, jak může vypadat po rekonstrukci.

7. Vizualizace

Je Vaše nemovitost v původním stavu před rekonstrukcí? Pak připravíme vizualizaci, abychom podpořili fantazii a chuť  případných zájemců. Totiž, ne každý má představivost.

8. Půdorysy

Pro zájemce je důležitá představa o prostoru, která z fotek nebo videa není patrná. Proto je součástí nabídky půdorys, který zájemcům doplní a upřesní informace. Připravujeme 2D i 3D půdorysy, aby si každý zájemce vybral podle své priority.

9. 3D scan nemovitosti

Technologie jdou dopředu a posouvají možnosti, jak ukázat zájemcům atraktivní nemovitost. Díky 3D scanu má zájemce o nemovitosti detailní přehled už při virtuální prohlídce a na té reálné ho pak nic nezaskočí. A nabídka je samozřejmě atrakticnější.

 

10. Vlastní WEB nemovitosti

Celoplošná inzerce je samozřejmostí, ale pojďme dál. Vaší nemovitosti zajistím webovou stránku, kde bude prezentována jen a pouze Vaše nemovitost.

   

11. Text

Přes veškerý technologický pokrok se některé informace vyfotit nebo natočit na video nedají. Také text spadá do části kreativní a je velice důležitý. Vždy musí být pravdivý, výstižní a zaujmout. Prostě skvělý text!

V Liberci se dá najít spousta zajímavých nemovitostí. 

Ale tahle konkrétní je prostě unikát!

Jedná se o velký rodinný důmkterý Vás uchvátí hned z několika důvodů.

Prvním z nich je působivý interiér, kterému vévodí nadstandardně velký, prosluněný obývací pokoj s přímým vstupem na zahradu. Pro to správné teplo domova zde nechybějí ani krbová kamna.

Dále zde na Vás čeká prostorná jídelna a samostatná kuchyně s dostatečně velkým pracovním prostorem.

Ložnice a dva pokoje jsou umítěné ve stejném podlaží jako obývací pokoj s kuchyní a jídelnou. Ale protože se již jedná o zcela soukromý prostor, jsou pokoje šikovně oddělené od taktvané "společenské části" chodbou. Samozřejmě je na patře prostorná koupelna i s bidetem, která je úmístěná v soukromé části ložnic a samostatná toaleta jež se nachází u vstupu do patra. Díky prakticky promyšlenému rozložení dispozic jsou místnosti prostorné dle potřeb využítí. Obývací pokoj je příjemně propojen francouzkým vstupem do zahrady. Zatímco od přístupové komunikace je okolo domu terasa, která je venkovním schodištěm průchozí do přízemí před garáž.

Velká garáž s elektickými vraty je z části vybavena i jako dílna a je průchozí do domu. Celé přízemí domu slouží spíše jako technická část. Kromě garáže je tu koupelna s toaletou. Kuchyň, která je využívaná jako sezoní při zavařování a prostorný sklad potravin.

Podkroví je nyní využíváno jako úložný prostor. Ale majitelé plánovali v budoucnu vybuvoat i zde byt, a tak je tu příprava v podobě rozvodů elektřiny, vody i odpadů. Takže pokud noví majitelé budou chtít rozšířit svůj obytný prostor, toto podkroví je k tomu jako stvořené.

V podkroví je umístěná technická místnost vybanena plynovým kotlem, který ohřívá vodu pro topení i vodu užitkovou, 300 litorvý bojler, na který je napojen solární systém pro ohřev vody. Teplo v domě zajišťuje teplovodní rozvod, který má 4 samostatné okruhy.  Rozvody jsou napojeny na podlahové topení + radiátor v garáži, radiátory v 2. nadzemním podlaží a příprava pro radiátory v podkroví. 

Samotný dům není jediným lákadlem. Je tu i nádherná a precizně udržovaná zahrada s bazénem, krytým posezením s otevřeným ohništěm, záhony s okrasnými i ovocnými rostlinami a dřevinami. 

Stejně jako je promyšlená dispozice domu, tak i zahrada je prakticky a s citem členěná terasami v terénu. Kouzlo teras a smysl pro krásu a praktično tu mají nasvědomí útlné místo pro odpočinek a relax. 

Tak co vy na to? Našli jste svůj nový domov?

Zavolejte si o termín prohlídky, tohle místo musíte vidět na vlastní oči.

12. Katalog nemovitosti

Každá nabízená nemovitost získá vlastní katalog. Katalog obsahuje informace o nemovitosti, které jsou doplněné fotografiemi, listem vlastnictví, katastrální a povodňovou mapou, ale také vzorem rezervační smlouvy či grafem znázorňujícím postup obchodu. Navíc je tam pro zájemce kalkulačka možného financování. Katalog v elektronické podobě zasílám zájemcům o prohlídku nemovitosti předem, a oni tak mají možnost si vše prohlédnout v klidu doma. Pochopitelně mám katalogy v tištěné podobě s sebou na prohlídce.

A je čas představit vaši nemovitost světu!

13. Inzertní portály

Je čas to spustit! Prezentaci vaši nemovitosti pošleme na více jak 40 inzertních serverů. Pravidelně se inzerát TOPuje. A samozřejmě neleží ladem, nýbrž se s ním stále pracuje podle výsledků sběru dat z inzertních portálů. Pravidelně jednou týdně vám předáme přehledná data sledovanosti.

 Ale tím to u nás nekončí!

Reklama na sociálních sítích

Dnešní svět žije na sociálních sítích, tak toho využijme. Cílená placená propagace na Facebooku a Instagramu dokáže divy. Dostane se tak k mnohem více lidem, a to i těm co zrovna nic neshánějí. Zdá se vám to zbytečné? A co když uvidí zrovna tu vaši nemovitost někdo, kdo ví, že něco takového tam někde shání kolega, kamarád, soused... Nikdy nevíte!

14. Facebook

15. Instagram

16. Youtube

17. Reklama v rádiu

Cílem je oslovit maximální počet lidí a tak se objeví spot s reklamou na vaší nemovitost i v celoplošném rádiu.

19. Televize

Ještě více lidí je možné oslovit prostřednictvím televize. Jsme jediná realitní kancelář, která má svůj televizní pořad „Televizní magazín“, jež jedou týdně uvádí herečka Alice Bendová na celostátní televizi Prima. Navíc máme několikrát denně reklamní spoty v několika seriálech TV Prima.

20. Aukce

Pokud se najde více zájemců, nejlepší způsob, jak mezi nimi spravedlivě rozhodnout, je vyhlásit aukci. Účast je anonymní a prodávající tak může získat nejvyšší možnou cenu.

21. Databáze

Jinými slovy kombinování nabídky s poptávkou. V naší interní databázi máme tisíce klientů, kteří poptávají nemovitost. A my jim vaši nabídku pošleme v podobě pěkné prezentace. 

Ale ani toto nejsou poslední kroky. Pořád jsou tu tiskoviny!

22. Plachty

Jak ještě lépe využít místo vaší nemovitosti? Pokud je na frekventovaném místě, vyvěsíme inzertní plachtu a dáme vědět okolí.

23. Letáky

Že už je nikdo nečte? Omyl! Pěkně udělaný leták zaujme a osloví široké okolí.

24. Tisk

Není to přežitek! I tady jsou všímavé oči. Místní tisk, měsíčníky nebo taková vývěska mohou pomoci prodat právě tu vaší nemovitost.

 20. + něco navíc :-)

Prodej nemovitosti je velkým rozhodnutím. A pokaždé je to zcela jiné. Proto je důležité správné nastavení obchodního procesu včetně marketingu. Počínaje cenou, přes prezentaci až po jednání se zájemci.

Dále pro vás zajistím:

1. Průkaz energetické náročnosti budov (PENB)

2. Odhad tržní ceny pro notářské řízení či vyrovnání majetku

3. Smlouvy a úschovu kupní ceny

4. Přepis energií

Ozvěte se mi se mi a můžeme třeba zajít na kávu. Probereme, co je nejlepší udělat pro prodej Vaší nemovitosti za nejvyšší cenu.

Michaela Pecharová

mob: +420 603 898 227

e-mail: reality@michaelapecharova.cz

 tel_4-  

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Odhad ceny nemovitosti ZDARMA

Spočítejte si orientační cenu vaší nemovitosti.

Odhad ceny nemovitosti ZDARMA
arrow Spočítat ZDARMA